söndag 5 september 2010

Ingen träning

Det har dessvärre inte blivit någon träning alls under helgen. I fredags var jag tvungen att jobba sent då jag hade en deadline att passa och eftersom det regnade när jag väl skulle bege mig hemåt blev det bio (Going the Distance) och middag på Siam Paragon istället. På lördagsmorgonen var jag rejält sugen på några timmar på gymmet och steg upp ganska tidigt och åt frukost och var just på väg att ge mig iväg när jag blev rejält illamående och dålig i magen. Detta blev bara värre och värre och många timmar spenderades på toaletten. Jag blev trött och hade värk i hela kroppen, det kändes som att jag brutit alla benen i kroppen och jag hoppades att jag inte fått Dengue-feber. Allt jag fick i mig under dagen var (förutom müslin till frukost som kom upp igen) var ett par deciliter vatten och lite Pepsi, även om det mesta inte stannade kvar i kroppen speciellt länge.

På söndagen började jag känna mig lite bättre och fick i mig en del vätska och även lite mat senare på kvällen. Det blev mycket vila och tv-tittande även om jag fortfarande kände mig svag och hade en djävulsk huvudvärk. Idag är det jobb som gäller som vanligt och jag är iallafall glad att jag blev sjuk under helgen så jag inte blev back i mina arbetsuppgifter. Det blir träningsvila även ikväll då det säkert kan behövas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar