tisdag 11 maj 2010

Löparklocka/GPS

Nu när Jenny ändå ska på ett par veckors besök till Sverige går jag i tankarna på att köpa en löparklocka med GPS. Utbudet här i Bangkok verkar vara ganska skralt, har bara sett några få modeller från Polar på Central World (verkar mest vara pulsklockor dock) som dessutom varit stängt den senaste månaden på grund av protesterna. Jag är saker på att det finns några löparbutiker någonstans som har bättre utbud, men var dessa i så fall kan finnas vet jag inte.

Därför funderar jag nu på Garmins Forerunner 110 HRM och om någon har erfarenhet av denna eller har tips på någon bättre i samma klass så hör gärna av er.




2 kommentarer:

  1. Garmin Forerunner 305! Samma funktioner - Halva priset - Lite större! Vann testet av GPS-klockorna på http://www.bäst-i-test.se/Pulsklocka

    Det kanske var den du köpte? Ser ut så på bilden från Amari Midnight run.

    SvaraRadera
  2. Jajamän, det blev den jag köpte till sist. Är mycket nöjd med köpet!

    SvaraRadera