söndag 20 juni 2010

Helg

Jag vet inte riktigt vad syftet med den här bloggen är, om någon läser den över huvud taget, eller vad jag ska skriva om mer än mina träningspass (som i ärlighetens namn inte är så kul att läsa om). Av tidsbrist är det för tillfället svårt för mig att hinna skriva om annat, men om intresse och läsare finns så gör jag gärna det. Vad vill ni eventuella läsare att jag ska skriva om?
Mobilfoto av Christian In Asia.

Att jag mestadels skriver om mina träningspass beror delvis på att jag har lättare att motivera mig då, samt att jag kan se tillbaka på min träning. Jag registrerar visserligen min träning på Funbeat också, men det kan vara skönt att skriva av sig lite ibland också. Speciellt på svenska eftersom resten av livet är på engelska eller taskig thailändska.. I fredags blev det en löprunda i Benjakiti Park som vanligt och även om knäna kändes bättre än tidigare i veckan så kände jag att dom behövde vila. Därför blev det istället träning på gymmet i lördags med muskelträning och motionscykel för att ta det lugnt med knäna och bränna lite kalorier. Jag känner att knäna mår bättre av att jag stärker musklerna i benen och runt knäna vilket gör mig förhoppningsfull. Därför tog jag en dags vila från träningen i söndags när jag ändå hade mycket jobb att göra hemifrån.


Nu är det ny vecka och nya tag och jag längtar efter en runda i parken ikväll. Löpning är livet!
Skärmdump från Garmin Connect.

4 kommentarer:

  1. Jag vill att du skriver allt om dina löprundor för jag läser den så ofta jag kan. Jag vill också att du lägger ut dina rundor då och då så blir jag extra motiverad.
    Hälsningar Bror

    SvaraRadera
  2. Tack Bror!
    Jag forsokte ringa dig igar men det funkade inte. Jag kan ringa pa sondag igen.
    Ha det bra! Saknar att trana med dig har!
    Kram Bror!

    SvaraRadera
  3. Håller med Bror, det är kul att läsa dina bloggar älskling.. om inte annat så skriver du för bror, mig och inte minst dig själv...

    SvaraRadera