tisdag 22 juni 2010

Ingen träning

De senaste dagarna har det dessvärre inte blivit någon träning. I söndags hade jag en inplanerad vilodag för att låta knäna, musklerna och lederna återhämta sig, men i måndags blev det ytterligare ofrivillig vila eftersom jag hade feber och kände mig allmänt svag och dålig hela dagen på jobbet, så det blev vila och en tidig kväll. På tisdagen hade jag fortfarande lite feber men började må bättre efter lunch, men tog det ändå lugnt på kvällen. Idag hoppas jag kunna ta en lugn löprunda i parken iallafall, jag var så avundsjuk på Jenny igår som lånade löpklockan och vätskebältet och begav sig ut i parken på en härlig runda.
Mobilfoto av Christian In Asia.
Igår tog jag min sista Voltaren. Jag hade gärna tagit dom ett tag till även om knäna börjar kännas bättre och starkare, men jag står bara inte ut med den fruktansvärda sura-gubb-magsyra-äckel-andedräkten som tabletterna ger. Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar